Klantenservice Boekenmonster

Boekenmonster staat graag voor haar klanten klaar, door het bieden van de beste service. Naast het aanbieden van voordelige boeken en uitgebreid assortiment hardcopies en e-books, willen wij dat al onze klanten zonder twijfel weer bij ons aankopen doet.

Op deze pagina vindt u alle informatie over onzer online boekenwinkel. Wilt u meer weten over:

Retourneren

Levertijd en verzendkosten

Betaalmethodes

Contactgegevens

 

Klik dan op één van bovenstaande pagina’s.

 

Klachten en Garantie

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@boekenmonster.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Lees meer over Garantie en Klachten.

 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@boekenmonster.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Boek ruilen?

Wilt u een boek ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@boekenmonster.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

Bereikbaarheid

Onze klantenservice is op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u tot 16:00 u telefonisch bereikbaar op 085-065 4624. U kunt ons ook 24/7 een mail sturen naar klantenservice@boekenmonster.nl voor al uw klachten. Binnen een werkdag nemen we contact met op.

Meer weten? Bekijk dan onze algemene voorwaarden pagina.