Marlies Slegers | Recensies

Bindwijze Hardback
Genre Fictie 7 - 9 jaar
Jaar 2015
Druk 1
Taal Nederlands
Illustraties Katrien Holland
Dubbel avontuur is een spiksplinternieuw deel in de vrolijke serie Gezocht: normale ouders. De vader van Gijs de Bruin is uitvinder van praktische en bijzonder nuttige uitvindingen en ook nu heeft hij weer een geweldige uitvinding gedaan: de Multikloner. Je legt er gewoon iets in en ploep! het wordt gekloond en dan heb je er twee. Dat is handig en leuk! Totdat Gijs zichzelf per ongeluk kloont... D
Hardback
€ 12,99
Hardback € 17,50

Dit product is niet meer op voorraad

Prijs:

€ 12,99

Voorraad:
Aantal
  • Gratis verzending vanaf € 24,-
  • Gratis retourneren!
  • 30 dagen bedenktijd!
  • Voordelig besteld en Snel in huis!
  • Winkelen zonder zorgen!
  • Betalen achteraf mogelijk!

Omschrijving

Dubbel avontuur is een spiksplinternieuw deel in de vrolijke serie Gezocht: normale ouders. De vader van Gijs de Bruin is uitvinder van praktische en bijzonder nuttige uitvindingen en ook nu heeft hij weer een geweldige uitvinding gedaan: de Multikloner. Je legt er gewoon iets in en ploep! het wordt gekloond en dan heb je er twee. Dat is handig en leuk! Totdat Gijs zichzelf per ongeluk kloont... Dan loopt het helemaal uit de hand. De kloon weet te ontsnappen en er zit voor Gijs en zijn neefje Joris niets anders op dan een klopjacht op de kloon te maken. Spannend, grappig en vol kadertjes met wetenswaardigheden, waardoor het boek prima in het thema van de Kinderboekenweek past: Raar maar waar!

Recensies

Schrijf een recensie

Gezocht: normale ouders