Poppy Harper | Recensies

Genre Fictie 7 - 9 jaar
Jaar 2015
Druk 1
Taal Nederlands
Illustraties Clare Elsom
Vertaling Suzanne Buis
Isa Bella is een haast verslavende serie, hilarisch leuk en geïllustreerd. Isa Bella heeft het thuis niet makkelijk als enige meisje tussen maar liefst VIJF broers! En ze wil zo graag een lief, mooi, perfect MEISJE zijn, net als buurmeisje Bibi. In het eerste boek lukte het Isa Bella om een mooie, roze, meisjesachtige kamer te veroveren en in het tweede deel mocht zij bruidsmeisje zijn. In Chaos
Hardback
€ 9,99

Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Prijs:

€ 9,99

Voorraad:

36 Items

Aantal

• Gratis verzending vanaf € 24,-
  • Gratis retourneren!
  • 30 dagen bedenktijd!
  • Voordelig besteld binnen 24 uur in huis!
  • Cadeautje? Laat het voor je inpakken en bezorgen!
  • Betalen achteraf mogelijk!

Omschrijving

Isa Bella is een haast verslavende serie, hilarisch leuk en geïllustreerd. Isa Bella heeft het thuis niet makkelijk als enige meisje tussen maar liefst VIJF broers! En ze wil zo graag een lief, mooi, perfect MEISJE zijn, net als buurmeisje Bibi. In het eerste boek lukte het Isa Bella om een mooie, roze, meisjesachtige kamer te veroveren en in het tweede deel mocht zij bruidsmeisje zijn. In Chaos op de camping gaan Isa en haar familie kamperen in Frankrijk. Dat betekent dat Isa een hele week opgescheept zit met alleen maar jongens, zonder Bibi, haar beste-vriendin-bijna-net-zo-als-een-echte-zus, in de buurt! Hoe gaat ze dat overleven?

Recensies

Schrijf een recensie

Redactionele Recencies

'Ook dit derde deel in de serie van Isa Bella is een echt meisjesverhaal, met veel roze en sprookjesachtige avonturen. Toch zou ik het jammer vinden als er geen jongens zijn die dit lezen, want er wordt natuurlijk ook verteld over de luidruchtige stoere broers. Dus, jongens: lees dit boek!' - Leestafel.info
2015-06-15
Leestafel.info

'Het 3e boek van Isa Bella is ook weer super!' - Wijtestenhet.nl