Nicol Tadema | Recensies

Bindwijze Paperback / softback
Genre Personeel en Organisatie
Jaar 2017
Druk 1
Taal Nederlands
Redactie Peter Boerman
Werven met Woorden is het allereerste Nederlandse boek over het schrijven van vacatureteksten. Vacatureteksten zijn het meest gebruikte middel in de arbeidsmarktcommunicatie. Dit boek is de onmisbare handleiding die het schrijven van vacatureteksten eenvoudiger én leuker maakt. 132 pagina's vol tips, eenvoudig toe te passen principes, inspirerende voorbeelden en visies van vakprofessionals. Het
Paperback / softback
€ 22,50

Voor 23:00 besteld, morgen in huis!

Prijs:

€ 22,50

Voorraad:

45 Items

Aantal

• Gratis verzending vanaf € 24,-
  • Gratis retourneren!
  • 30 dagen bedenktijd!
  • Voordelig besteld binnen 24 uur in huis!
  • Cadeautje? Laat het voor je inpakken en bezorgen!
  • Betalen achteraf mogelijk!

Omschrijving

Werven met Woorden is het allereerste Nederlandse boek over het schrijven van vacatureteksten. Vacatureteksten zijn het meest gebruikte middel in de arbeidsmarktcommunicatie. Dit boek is de onmisbare handleiding die het schrijven van vacatureteksten eenvoudiger én leuker maakt. 132 pagina's vol tips, eenvoudig toe te passen principes, inspirerende voorbeelden en visies van vakprofessionals. Het boek is een must have voor jou als recruiter, intercedent, HR-professional, arbeidsmarktcommunicatiespecialist, loopbaancoach, marketeer, ondernemer, communicatiemedewerker, tekstschrijver of andere professional die die het schrijven van wervingsteksten met regelmaat op het todo-lijstje hebben staan. Of je nu werkzaam bij een werkgever, werving- en selectiebureau, uitzendbureau of jobmarketeer bent. Want...online rouleren er honderdduizenden vacatures. Hoe bereik jij met jouw ene vacature de ideale kandidaat? Hoe val je op en spreek je aan? Met de juiste woorden! Woorden die samen een wervende vacaturetekst vormen. Dit zeiden de mensen die Werven met Woorden al hebben besteld: 'Goede onderbouwing maar vooral volop inspiratie. Aanrader!' 'Dit boek wil je echt lezen als je van tekst/taal & vacatures houdt.' 'Leest lekker weg en vol waardevolle tips en informatie over wervingsteksten.' 'Geweldig boek van Nicol Tadema, al helemaal uit.'

Recensies

Schrijf een recensie

Werven met woorden